Spitalul  Clinic Județean de Urgență (SCJU) Braşov organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager.    Potrivit condiţiilor de studii şi vechime în specialitatea studiilor, viitorul manager al Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov ar putea fi un medic, un medic dentist sau un specialist în ştiinţe juridice sau economice, care are cel puţin 5 ani vechime în specialitatea studiilor şi a absolvit cursuri de perfecționare în management sanitar sau management al serviciilor de sănătate, avizate de Ministerul Sănătății.

  • Perioada de înscriere la concurs este 21 martie 22 aprilie 2025. Dosarele se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Brașov, situat pe Calea București nr. 25-27, Serviciul R.U.N.O.S.

Potenţialii candidaţi vor putea, în data de 31 martie 2025, la ora 12:00,  să  efectueze o vizită la Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov, sub îndrumarea directorului medical al unităţii, pentru a se informa cu scopul întocmirii proiectului de management.

Rezultatul final al selecţiei dosarelor va fi dat publicităţii în 30 aprilie 2025, dată la care şi proiectele de management cuprinse în dosarele calificate vor fi publicate pe site-ul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov. Etapa de susţinere publică şi de evaluare a proiectului de management va avea loc în data de 5 mai 2025, ora 10:00, la sediul Consiliului Județean Brașov, din B-dul Eroilor nr. 5.

Persoanele care doresc să se înscrie la concurs trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

a). au cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b). cunosc limba română, scris și vorbit;

c). au capacitate de muncă

d). sunt apte din punct de vedere medical și psihologic să exercite funcția de manager.

e). îndeplinesc condițiile de studii și vechime în specialitatea studiilor,

f). îndeplinesc condiția de absolvire a unor cursuri de perfecționare în management sanitar sau management al serviciilor de sănătate,

g). nu au fost condamnate definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni

h). nu execută o pedeapsă complementară prin care le-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția,

 

Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:

– cererea de înscriere la concurs;

– copia actului de identitate s

– copia certificatului de căsătorie

– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor,

– copia carnetului de muncă,

– certificat de cazier judiciar s

– adeverință medicală

– certificatul de integritate comportamentală d

– curriculum vitae, model comun european;

– proiectul de management;

– declarație pe propria răspundere că proiectul de management este conceput și realizat integral de către candidat;

– declarație pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here