Pentru amatorii de cinema, discuția culturală a verii este, fără îndoială, despre Barbie versus Oppenheimer: Barbenheimer.
Anunțul lansării în aceeași zi a dus la un adevărat fenomen pe internet, unde au curs meme-urile pe temă, toată lumea fiind fascinată de contrastul dintre cele două filme. Totul a fost ajutat și de faptul că Barbie a avut una dintre cele mai intense campanii de marketing făcute vreodată pentru un film: am avut un generator de selfies, un airbnb Barbie în Los Angeles sau chiar Uber-ul decapotabil Barbie la București, printre multe altele.
Practic, Barbie a fost peste tot. Și l-a tras după ea și pe Oppenheimer, fie că a vrut sau nu. Ca să înțelegem dacă tot hype-ul a meritat și cât de diferite sunt cele două experiențe la cinema, doi jurnaliști Panorama au mers fiecare la câte un film (Vlad la Barbie și Dana la Oppenheimer).
Apoi, și-au luat fiecare un mini-interviu despre ce le-au văzut ochii în sala de cinema, dar și despre ce tumult s-a creat în jurul acestor două filme care cu siguranță domină anul cinematografic 2023.
Citește mai departe panorama.ro