Eliberarea cărţilor de identitate a intrat în program normal la Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanei Făgăraş. Persoanele care au depus dosare până la data de 1 octombrie 2021 se pot prezenta la ghişeu pentru a-şi ridica documentele procesate. ,,Programul a revenit la normal, iar solicitanţii primesc cărţile de identitate în termen de 10 zile şi nu în 30 de zile aşa cum a fost până la sfârşitul lunii septembrie. Persoanele care solicită cărţile de identitate în regim de urgenţă trebuie să argumenteze în cerere sau cu documente urgenţa cererii şi primesc documentul într-o săptămână. Menţionăm că  în termen de 2 zile se eliberează cărţile de identitate provizorii şi cele  pentru viză de reşedinţă” a declarat Lucian Gavrilă, directorul SPCLEP Făgăraş.

sdr

Programul serviciului

Primiri acte :

  • Luni: 8,30-11,00
  • Marţi: 8.30 – 12.00 (exclusiv online)
  • Miercuri: 13,00-17,00
  • Joi: 8.30 – 11.00 si 15.00-17.00 (exclusiv online)

    Eliberări acte :

  • Luni:  8,30- 11,00 si 14,00-15,00
  • Marti: 8.30-12.00
  • Miercuri: 9,00-11,00 si 13.00-17.00
  • Joi: 8.30-11.00 si 15.00-17.00
  • Vineri: 9.00-11,00

 Acte necesare pentru eliberarea cărţii de identitate

  •  Actul de identitate și  vechea carte de alegător,
  • Certificatul de naştere (original şi fotocopie),
  • Certificatul de căsătorie  (original şi fotocopie), în cazul persoanelor căsătorite,
  • Sentinţa de divorţ definitivă şi irevocabilă sau certificat de divorţ – inclusiv Convenția între soți cu privire la minori (original şi fotocopie), în cazul persoanelor divorțate,
  • Certificatul de deces al soţului/soţiei (original şi fotocopie),
  • Certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani  (original şi fotocopie),
  • Actul prin care se face dovada spaţiului în care locuiți (copie si original).
  • Chitanță reprezentând contravaloarea cărţii de identitate 7 lei  – care se achită la Serviciul de Taxe și Impozite
  • 1 dosar plic
  • În cazul în care domiciliul este al unei alte persoane, va trebui să fiți însoţiți de proprietarul domiciliului.
  • Dacă există posibilitatea ca proprietarul domiciliului să nu fie prezent este suficientă o declaraţie a acestuia de luare în spaţiu plus actul de proprietate, declarație care poate fi dată în faţa poliţistului de siguranţă publică, a notarului public ori a funcţionarului misiunii diplomatice sau oficiului consular al României.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here