,,H O T Ă R Â R E:
Art. 1 – În interesul bunei administrări a actului de justiție, pentru prevenirea contaminării cu COVID 19, se impun măsuri urgente pentru a limita accesul persoanelor în incinta Tribunalului Brașov.
Art. 2 – Începând cu data de 16 martie 2020, toate dosarele cu termen de judecată stabilit pentru lunile martie-aprilie 2020, vor fi preschimbate pentru perioada mai-iunie 2020, cu excepția cauzelor urgente, conform Anexei nr. 1.
Art. 3 – Programul cu publicul în cadrul compartimentelor aferente Tribunalului Brașov (Arhive, Registraturi, Biroul de informare și relații publice, Biroul de executări penale, Biroul Apostile, Biroul local de expertize judiciare, Cabinet prim grefier), se suspendă în totalitate, începând cu data de 16 martie 2020 până la data de 31 martie 2020, cu posibilitatea de prelungire.
Art. 4. – Toate cererile și înscrisurile se vor comunica prin poșta electronică, la nr. de fax 0268 418054, e-mail: trbrasov@just.ro sau corespondenta.trbrasov@just.ro.
Art. 5 – Se va permite accesul practicienilor în insolvență, pentru ridicarea declarațiilor de creanță depuse la mapă, în cadrul Arhivei Secției a II-a Civilă, de contencios administrativ și fiscal, în zilele de marți și joi, în intervalul orar 900-1100.
Art. 6 – Dosarele cu termen de judecată stabilit pentru zilele de 12-13 martie 2020, se vor judeca conform planificării, urmând ca fiecare președinte de complet să aprecieze asupra modalității în care va permite accesul justițiabililor în sala de judecată.
Art. 7 – Cauzele noi înregistrate vor primi termene de judecată în perioada mai-iunie 2020.
Art. 8 – Personalul instanței care va desfășura activitatea la domiciliu, va rămâne la dispoziția instanței de luni până vineri, în intervalul orar 0800-1600, urmând a se prezenta la instanța, dacă va fi cazul.
Art. 9 – Prezenta hotărâre se comunică personalului Tribunalului Brașov, efectivului de jandarmi care asigură protecția și paza instanței, se afișează la loc vizibil și se postează pe portalul Tribunalului Brașov”,