Monitorul de Făgăraș - Ziarul care stă de vorbă cu oamenii!

Home Ştiri locale

Ştiri locale



Comunicat de presa

Email

 

Fostul director de brand al Ferrari și AC Milan – JAAP KALMA, împreună cu Global Marketing Speaker și Columnist la The Drum- SAMUEL SCOTT vor fi invitații speciali ai evenimentului SMART MARKETING

     Ce apreciază cel mai mult consumatorii la un brand? Cum se raportează aceștia la nivel personal față de un brand și ce pot face specialiștii în marketing pentru a le câștiga atenția, implicarea, loialitatea?
     În cadrul celei de a 4-a ediții a evenimentului SMART MARKETING, creat de BusinessMark, vei regăsi atât personalități puternice și abordări unice orientate către valori, angajament, responsabilitate, cât și modalități de creare a unor branduri puternice, ”true to themselves”. Când se vor întâmpla toate acestea? Pe 11 octombrie 2018, la Hotel Radisson Blu din București.
     Programul evenimentului va fi împărțit în două sesiuni, urmate de un seminar susținut de unul dintre invitații speciali ai evenimentului: JAAP KALMA - Expert advisor, Ex-Chief Commercial Officer - AC MILAN, Ex-Global Brand Director – FERRARI. Jaap ne va împărtăși din know-how-ul său și ne va conduce într-o călătorie instructivă, pentru a înțelege efortul imens de care este nevoie în realitate pentru a construi și gestiona un super brand.
Cel de-al doilea keynote speaker, SAMUEL SCOTT - Global Marketing Speaker, Columnist - THE DRUM ne va împărtăși din experiența sa de jurnalist, consultant și director de marketing în industria high-tech. Cunoștințele sale vaste din acest domeniu îți vor oferi oportunitatea de a aduce o plus-valoare organizației în care activezi, într-un mod diferit decât ai făcut-o până acum.
 

Speakerii evenimentului vor fi:
 

• GABRIEL EREMIA, Digital Marketing Manager – Arctic, Beko, Grunding;
• IULIA NICULAE, Marketing Manager – Federaţia Română de Fotbal;
• IONUŢ BELET, Brand Manager Nike&Converse – FF Group;
• ANCA CĂLUGĂRIŢOIU, Brand Manager Ursus – Ursus Breweries;
• OANA PASCU, Owner – Complice 4Joy;
• MIHNEA GHILDUȘ, Ph.D product designer, founder of Dizainar.ro, Creative Director – DZNR Studio;
• CODRIN ALEXIANU, Public Relations Manager – Merlin’s Beverages.
• Seminar special guest: JAAP KALMA - Expert advisor; Ex-Chief Commercial Officer - AC MILAN; Ex-Global Brand Director, - FERRARI;
• Special guest: SAMUEL SCOTT - Global Marketing Speaker, Columnist - THE DRUM.
Temele abordate de speakeri vor fi orientate către următoarele subiecte:
• Brand-fueled movements. Branduri inovatoare ce au consolidat schimbări în comportamentul consumatorului;
• ”See-through” brands. De ce este important ca brandurile de succes să mizeze pe transparență și onestitate în relația cu consumatorii? ;
• Între strategia de branding și activitățile de marketing. Coerența personalității unui brand în ochii consumatorului;
• From forgettable to memorable. Care este cheia succesului din spatele brandurilor memorabile? Cum au reușit acestea să devină identificabile într-o eră dominată de rapida circulație a informației?
• Brand identity vs. Brand personality ca elemente esențiale în definirea brandului. Care este „inima” și care este „creierul”?
• Prove your values fast and decisive. A fi cel mai bun nu este întotdeauna suficient. Tips and tricks pentru evidențierea particularităților în lupta contra competitorilor;
• Bid farewell to Brand Missions. Tranziția de la brand missions la manifesto. Ce presupune brand manifesto și cum măsurăm impactul acestuia asupra consumatorului?
• The glitter effect. Importanța autenticității în relația cu consumatorii. Pericolul formelor fără fond în marketing;
• The burning passion and personality. Cum folosești pasiunea în sprijinul misiunii brandului și riscul calibrării greșite;
• It’s a question of trust. Choose your vows with value. Promisiunile îndeplinite ca bază a încrederii consumatorilor. De ce este importantă analiza promisiunilor înainte de a fi comunicate către audiență?
• Choose your fights. Pentru ce militează brandul tău și ce spune acest lucru despre personalitatea sa? Cum influențează acest lucru relația cu consumatorii?
 

     Înscrierea la evenimentul SMART MARKETING se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment (modalitate de înscriere, structură, program, speakeri etc).
     SMART MARKETING este dedicat managerilor de brand, PR, marketing, digital, social media, directorilor generali și executivi, reprezentanților comunităților creative, antreprenorilor și este adresat tuturor persoanelor interesate de îmbunătățirea modului de lucru în acest domeniu.
     Evenimentul este creat de BusinessMark cu susținerea: Rent for Comfort, Camera de comerț Marea Britanie – România, Camera de Comerț Bilaterale Bulgaria – România, Camera de comerț Olanda-România, Institutul de Marketing, Zelist Monitor.
 

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
 

     Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Financiarul.ro, RBE Connect, PR Box, New Money, Transilvania Business, IQ ADS, SMARK, DeBizz, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, MarketWatch, Administratie.ro, Global Manager, Gazeta de stiri, Spatiul Construit, PR Wave, FEMEI IN AFACERI, 1asig.ro, Moneybuzz, Revista Bulevard, Monitorul de Făgăraș, Matek, Social Media Romania, InTurda Media, InfoOradea, Ziarul Clujean, Aktual 24, Avocatura.com, Revista Constructiv, Centrul de presa, Finzoom, Manager Express, Truckandvan.ro.
 

Despre BusinessMark
 

     BusinessMark este o companie de organizare evenimente business ce îşi propune să ofere mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, BusinessMark oferă clienţilor săi modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

 

 

 

BUSINESS CHALLENGE - FOR ENTREPRENEURS ONLY?

     În contextul dinamicii economiei internaționale, al progresului rapid al tehnologiei, al noilor valori și priorități aduse de tinerele generații, lumea de business se schimbă. Adaption means survival – iar adaptarea, împreună cu flexibilitatea și capacitatea de a anticipa tendințele, reprezintă o condiție existențială pentru companii.
Anul acesta, BusinessMark organizează cea de-a cincea ediție a evenimentului BUSINESS CHALLENGE și oferă tuturor antreprenorilor, managerilor din cadrul IMM-urilor, dar și persoanelor interesate de crearea unui business propriu, oportunitatea de a afla direct de la antreprenori și specialiști locali și internaționali povești de business de succes. Vă invităm să discutăm, să învățăm și să ne inspirăm din experiențele unor lideri inovatori, ambițioși, profesioniști în data de 27 septembrie 2018 la HOTEL RADISSON BLU.
 

• GUNITA KULIKOVSKA, Founder & CEO, Vividly (Letonia);
• JEAN-LUC SCHERER, Founder & CEO, Innoopolis (Emiratele Arabe Unite);
• YASEN RUSEV, Co- founder & CEO, Escreo (Bulgaria);
• DRAGOS HANCU, Fondator și CEO, Amber Studio;
• CORNELIU BODEA, Președinte, Centrul Român al Energiei (CRE), CEO, Adrem;
• LIVIU BULIGAN, Director Executiv, SoftOne România;
• BOGDAN OPREA, Fondator și Președinte, BGS;
• MAMAS KOUTSOYIANNIS, CEO Romania & Moldova, Moore Stephens KSC;
• ALEXANDRU HOLICOV, Founder & CEO, Adservio;
• SORIN KERTESZ, Fondator si Director Executiv, Biciclop;
• RODICA LUPU, Fondator, Ingenius Hub;
• DORU DRAGOMIR, Președinte, Camera de Comerţ Bilaterală Bulgaria-România;
• RĂZVAN BUTUCARU, Partner Financial Advisory Services, MAZARS ROMÂNIA:; GEORGIANA ION, Senior Manager Financial Advisory Services;
• ADRIAN MIHALCEA, Manager Financial Advisory Services, MAZARS ROMÂNIA.

    Tematica evenimentului va aborda subiecte raportate la nevoile antreprenorului modern. Dintre acestea, amintim:
- CHALLENGE ACCEPTED! Între disciplină și viziune, între pragmatism și creativitate, între libertate și responsabilitate, ce determină liderii să pornească și să se păstreze pe drumul antreprenoriatului?
- BURNT OUT VS. SOLD OUT. Vânzările pentru companiile mici și mijlocii. Cum evităm epuizarea resurselor prin implementarea de strategii ”șirete”, eficiente, potrivite propriului target?
- GO BIG OR GO HOME. Când business-ul se extinde spre piețele internaționale, devine necesară calibrarea perspectivei la ”the big picture”. Cum putem eficientiza tranziția de la local la internațional?
- INVEST. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
- BRANDING AND PERSONAL BRANDING. Importanța leaderilor în cazul companiilor antreprenoriale și IMM-urilor. De ce este important ca brandul personal să existe în coerență cu cel al companiei, dar nu în interdependență?

     Înscrierea la evenimentul BUSINESS CHALLENGE se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment (reduceri de grup, modalitate de înscriere, structură, program, speakeri etc).
     Partenerii evenimentului: SoftOne, Mazars, Moore Stephens, CEC Bank, Rent for Comfort.
     Eveniment creat cu susținerea: Camerei de comerț Marea Britanie – România, Camerei de Comerț Bilaterale Bulgaria – România, Camerei de Comerț România - Portugalia, Asociației Naționale a Antreprenorilor, Federației Patronatelor Femeilor Antreprenor, Zelist Monitor.
 

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
 

      Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Financiarul.ro, Rbe Connect, PR Box, New Money, Transilvania Business, IQ ADS, SMARK, DeBizz, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, Market Watch, Administratie.ro, Global Manager, Gazeta de stiri, Spatiul Construit, PR Wave, FEMEI IN AFACERI, 1asig.ro, Moneybuzz, Revista Bulevard, Monitorul de Făgăraș, Matek, Social Media Romania, InTurda Media, InfoOradea, Ziarul Clujean, Aktual 24. 

 

 
Pagina 4 din 4

Anunt mediu Salco Serv

 

     SC SALCO SERV SA Fagaras, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de revizuire a autorizatiei de mediu pentru activitatea de colectare ,transport si depozitare a deseurilor, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special,desfasurata in comuna Sinca cu satele apartinatoare:Sinca, Valcea, Ohaba,Persani,Sercaita, Bucium; pentru deschiderea unui centru de colectare deseuri nepericuloase (hartie si carton, PET, sticla, metal si ambalaje din lemn); pentru activitatea de colectare deseuri periculoase (DEEE-uri) si pentru activitatea de demontarea si dezasamblarea masinilor si echipamentelor scoase din uz pentru recuperarea materialelor;pentru amplasare statie mobila de carburanti(motorina),activitati desfasurate in incinta societatii SC SALCO SERV SA.
     Observatiile publicului se primesc zilnic in scris la sediul APM Brasov, str. Politehnicii nr.3, pe toata perioada derularii procedurii.

BUSINESS CHALLENGE - FOR ENTREPRENEURS ONLY?

În ediţia tipărită

Tinerii făgărăseni nu cunosc însemnele nationale

 

     Însemnele sau simbolurile naţionale, aşa cum arată art. 12 din Constituţia României sînt:
Drapelul României este tricolor; culorile sunt aşezate vertical, în ordinea următoare începând de la lance: albastru, galben, roşu.
Ziua naţională a României este 1 Decembrie.
Imnul naţional al României este ,,Deşteaptă-te române”.
Stema ţării şi sigiliul statului sînt stabilite prin legi organice
     Pentru tinerii făgărăşeni, însemnele naţionale reprezintă o întrebare grea la care prea puţini au putut răspunde. În schimb făgărăşenii trecuţi de prima tinereţe sau persoanele vîrstnice se mîndresc cu simbolurile naţionale şi le cunosc semnificaţia.

Citește mai departe...

Caută in site ...

Vizitatori online

Avem 776 vizitatori online

Curs valutar BNR

Vremea in Fagaras

Poze din Făgăraş şi Ţara Făgăraşului

3.JPG

Cartea

Informatii utile

FaceBook

Statistici

Membri : 14
Conţinut : 774
Număr afişări conţinut : 4309148

Horoscop zilnic



Ziare